Volgers

zondag 16 november 2014

Nog eventjes

Gisteren heb ik dit kaartje gemaakt voor mijn ventje. Hij heeft zijn enkel gebroken! Nu is hij dus een paar weken thuis...
Stilzitten is echter absoluut niet aan hem besteed. Hij is een 'handige Harry' en baalt nu zo dat hij niks kan doen. Met dit kaartje wil ik hem even opbeuren...




Ik vond dit plaatje op een Snoesjes knipvel (3dHm028 Knipvel Beterschap). Het is zelfs de juiste voet die in het gips ligt 

Het is zo'n knipvel waarbij voor en achterkant van het snoesje kunnen gebruikt worden. Het was dus even zoeken hoe ik het snoesje op de juiste plek in het raam kon zetten.

Verder gebruikt van MD:  Lr0141 Creatable Double frame; Lr0206 Creatable Ivy; Lr0293 Creatable Oval Frame; Cr1272 Craftable Daisy and leaves en aan de binnenkant het knipvel met het knutselend mini snoesje 3dhm049

De kleine letters zijn van Joy! 6002/0139 Alphabet & Numbers 1 en het papier met de klavertjes is van Studio Light DS9126-03 

Fijne zondag iedereen !



 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten