Volgers

vrijdag 2 januari 2015

Chocolade tasje

Hallo iedereen! Allereerst mijn beste wensen voor het Nieuwe Jaar.
Ik wens iedereen een gezond, gelukkig en creatief 2015 toe !

Het nieuwe jaar is bij Marianne Design alvast gestart met volgende uitdaging:
"maak een geschenkverpakking met het thema CHOCOLADE"
http://mariannedesign.blogspot.be/2015/01/challenge-120.html

Ik heb helemaal geen malletjes die met chocolade te maken hebben, maar heb mijn eigen 'reep chocolade' gemaakt ! Dat zilverpapiertje maakt het net écht... haha!

 
Ik heb er een tasje mee gemaakt...
 
 
Ik kwam daarnet trouwens de buurvrouw tegen en die nodigde ons uit om iets te komen drinken op het Nieuwe Jaar. Graag! Maar dan neem ik ook graag een kleinigheidje mee...
Dit tasje heb ik daarnet dus gevuld met chocolaatjes en straks gaan we dus buurten... haha!
 
Gebruikte materialen: Pk9115 Paperbloc Artic Winter; Col1350 Alfabet; Eline vintage clear stamps EC0096; lintje, roosje en knoopje
 
Zeg nu zelf... is mijn chocoladereep niet om in te bijten?

13 opmerkingen:

  1. Hoi Gina, allereerst de beste wensen voor 2015. Wat heb je dit leuk bedacht en uitgevoerd zeg. Door de "blokjes" en het zilverpapier is het inderdaad net echt een reep. Leuk dat het al meteen van pas kwam, wat vond de buurvrouw er van?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om in te bijten...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gina wat een lekker tasje ... heel leuk bedacht hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zonder choco malletjes gaat het ook, zie je wel.
    Zelf heb ik die ook niet.
    Leuke chocolade reep.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge bog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig geworden Gina en het kan zeker zonder speciale mallen.
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend cadeau tasje Gina, daar ga je vast iemand blij mee maken!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke chocolade reep
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is net echt hoor en leuk dat je hem al hebt weg gegeven.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gina wat ziet dit er lekker uit! Ook zonder mallen heb je er iets prachtig's van gemaakt! Succes met de challenge :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Gina heb je heel leuk gemaakt zo.
    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gina,
    Je hebt er iets leuks van weten te maken met het thema chocolade, mooi gedaan hoor.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk Gina!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen