Volgers

vrijdag 20 maart 2015

Lentegroetjes

Eerste werk van de dag was fotootjes trekken van de zonsverduistering. Ik dacht eerst, dit wordt niks. Geen zon of maan te zien door de wolken. En dan ineens...


En daarna, terug aan de hobbytafel :)

Bij Less is More loopt een challenge waar een one-layer kaartje wordt gevraagd. Niet simpel voor mij, want ik ben geen stempelheld.

Extra bij de challenge is dat er een dier op de kaart moet staan. Ik vond deze schaapjes wel lief...

 
Mijn mooie metallic wit papier weer als basis. Ik hoop dat ik daar snel terug een voorraadje van vind.
Ik heb er wel wat over moeten nadenken, hoe ik dit ging aanpakken :)
 
Eerst de schaapjes gestempeld. Een tweede keer op een post-it. De schaapjes op de post-it uitgeknipt en over de originele afdruk geplakt. Dan een kader gemaakt met nog meer post-its. Onderkant van de kaart in groen, bovenkant in blauw. Ik gebruik stempelkussens om in te kleuren. Post-its verwijderen en de witte schaapjes komen weer te voorschijn. Nog een stempel met Lentegroetjes en klaar...
 
Wat denken jullie ervan ?


9 opmerkingen:

  1. Ik vind het een leuk kaartje Gina; alleszins geslaagd voor je (niet zo makkelijke) opdracht. Toffe stempel met de schaapjes!
    groetjes en fijn weekend! Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je Cas kaartje Gina....het is je perfect gelukt ...
    net als de foto's van de zonsverduistering..prachtig zijn ze....Hier helemaal niks....dichte mist heel de morgen...alleen om 10 uur werd het wel donkerder....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart! Mooie foto's.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. There's not a lot of white space on this card , but it's a super simple design and those sheep are really cute!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gina wat een mooie foto's van de zonsverduistering! Hier was er helaas niets van te zien :( Prachtige CAS kaart! De kleuren zijn heel mooi en de schaapjes zijn inderdaad heel lief :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a fabulous one layer card Gina, such a cute sheep.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart en wat heb je de zonsverduistering mooi in beeld gebracht zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap gemaakt met de lieve schaapjes! Valt niet mee een Cas kaart vind ik maar jij hebt het mooi gedaan. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gina what a fun image and card! As Chrissie says, ideally a bit more 'white space' would help showcase your design...
    Thanks so much for your entry
    Anne
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen