Volgers

zaterdag 13 juni 2015

Leuk, leuker, Leukst

Ik heb eindelijk de twee craftables CR1248 en CR1249 aangeschaft. En dan vraag je je af... waarom heb ik dat nog niet eerder gedaan? Deze passen perfect bij de plaatjes van Marianne Design, of eender welk plaatje eigenlijk...
 
 
Op dit kaartje heb ik het dessinpapier tot op de rand geplakt en de hoekjes onderaan afgerond. Er zit reeds een klein bandje in het dessinpapier maar dat heb ik uitgewerkt tot een bredere strook door aan te vullen met nog een ander dessinpapiertje. De tekst heb ik op vellumpapier gestempeld.
 
Dit kaartje wil ik mee laten doen bij de Challenge van Marianne Design Divas - thema: roze...
 
Gebruikte materialen: 3DHM0053 Lentesnoesje; craftables CR1248 en CR1249 Circle + Square & flower stitch; CR1299 Banner; PK9073Paperbloc Zomerpret en PB7041 Hello Sweet Baby; stempel Pl1507 Project NL - Emoties 
 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Groetjes, Gina
 

 
 

1 opmerking:

  1. Ook dit is een bjoetie! de snoesjesplaatjes zijn altijd leuk, en met deze mooie mallen en kleurtjes supers!
    groetjes en fijn weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen