Volgers

maandag 28 september 2015

Bloedmaan en supermaan

...en ook nog een maansverduistering...

Komt daar nog eens bij dat wij gisteren aan zee waren en het is nu toch al een paar jaar dat wij dit laatste weekend van september aan zee doorbrengen. Het viel ons op dat de zee uitzonderlijk hoog stond. We hadden nog niet de link gelegd met de uitzonderlijke stand van maan en zon vannacht...

Neen, ik had geen wekker gezet... maar mijn biologische klok heeft mij net op tijd wakker gemaakt vannacht om dit natuurfenomeen te bewonderen...


Uit het weerbericht "Het is al 33 jaar geleden en het zal pas over 18 jaar nog eens gebeuren."

De foto's zijn niet van uitstekende kwaliteit want ik trek uit de losse hand, maar toch... ik denk dat je wel een idee hebt van hoe het eruit zag :)

Groetjes, Gina

1 opmerking:

  1. Waw, ziet er toch wel spectaculair uit! Ik zag het niet zitten om er voor op te staan...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen