Volgers

zondag 4 oktober 2015

Frosted lace

Welkom, Els ! Ik ben blij dat je mijn blog hebt gevonden! Hopelijk kan ik je een beetje inspireren!

Bij Marianne Design Kreadivas loopt challenge #14 waarbij gevraagd wordt je nieuwe mallen te gebruiken - van MD uiteraard :) - Ik dacht direct aan mijn pas verworven boompje - Lr0375 Creatable Tiny's tree and leaf

Ik moest even nadenken over de titel van deze blogpost. Ik kan nu op deze mooie herfstdag toch moeilijk afkomen met "winterlandschap" of "witte kerst" hé ? Haha !
Maar dat is het toch geworden... op mijn kaartje dan tenminste...

Mijn initiële idee was dus wel een hersftkaartje te maken... maar omdat ik dus ook mijn nieuwe Stickles 'Frosted lace' eens wilde testen, kwam ik al snel in een winterlandschap terecht...



Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

4 opmerkingen:

  1. Hihi de titel is perfect voor het kaartje Gina ;) Je hebt er een prachtig kerstkaartje van gemaakt! Heel leuk de huisjes met de lichtjes aan en het mooie winterse landschap eromheen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een hele mooie kaart Gina. Leuk dat jute sterretje en die bomen zijn zo mooi.
    Fijne zondag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ;) Hi Gina , you make a very nice and beautiful card ! The next time we have a herfst challenge . I love this icy card!Thank you so much for sharing this wonderful card idea with us ,at MD Kreadivas challenge this month ! Good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen