Volgers

zaterdag 31 oktober 2015

Happiness

Hallo iedereen !

Ik dacht mijn neusje al eerder te laten zien,
maar naast de nodige boodschappen, wat kokerellen, een wandelingetje,...
vandaag ook zoet geweest met dit kaartje... :)

Net op de foto proberen te zetten...
en het web wat afgezocht naar Bestie-blogs,
want ik krijg echt wel de smaak te pakken met die Besties !


Ik heb me net ook de Marianne Design mal met de Helleborus aangeschaft, COL1394. Dit is eigenlijk ook mijn lievelingsbloem in de tuin. Ik heb ze in verschillende soorten staan.



 En dit is mijn kaartje geworden:
 
 
Veel glitter en glanspapier, sterretjes en hartjes...
De Helleborus uit wit glanspapier gestanst, bewerkt met lichtroze embossingpoeder (ziet er quasi wit uit op de foto). Uiteindelijk de bloemblaadjes ingekleurd met mijn derwentpotlood C140 - Deep Fuchsia.
Het plaatje van Violet Valentine eveneens ingekleurd met Derwent. Kleedje, haar en haarband (hartje) afgewerkt met glitter - Stickles Frosted Lace.


Heel veel Bestie Challenge blogs hebben een 'open' thema, dus waag ik met dit kaartje mijn kans bij:


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Groetjes, Gina

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, mooi model en mooie kleurtjes. Wat zijn die bloemen prachtig. Je kerstkaartje is mooi geworden met de bijpassende hertjes
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend leuke kaart heb je gemaakt en de bloemen vind ik ook super mooi.
    Fijne zondag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een kunstig modeletje zeg ! Ik kan het me voorstellen dat je daar even zoet mee was maar het resultaat mag er dan ook wezen he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card thank you for joining us at My Besties uk Hugs Sue DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card, love the shape and the flowers you have used. The image is lovely too. Thanks for joining us at My Besties UK. Cathy DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
    Welcome again and Good Luck!Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Gina, die Karte ist wunderschön gemacht
    danke für deine Teilnahme an der My Besties Challenge Deutschland
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lovely card
    thank you for playing with us at my Besties en francais

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So Gorgeous! Thank you for sharing with us at My-Besties french blog!
    Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Gina! Je hebt Bestie mooi ingekleurd, jouw lievelingsbloemen heel mooi verwerkt en wat een leuk kaartmodel :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So Gorgeous! Thank you for sharing with us at My-Besties french blog!
    Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. beautiful thanks for sharing at besties uk - Carol UK DT Co-ordinator x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Héél mooi kaartje Gina. wat een gaaf modelletje ook...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Welkom bij my Besties. Elke img is ook zo leuk om in te kleuren.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt. Heel mooi.
    Dank je wel voor je deelname aan my Besties Deutschland. Je mag met deze challege 3x meedoe tot 15 november dus tot ziens. Hihi
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gina een hele mooie kaart


    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Gina a gorgeous card ,such beautiful coloured image! Very nice fine details and elegant card design!Thank you so much for charing your card with us at My-Besties Deutschland challenge this month !Good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen