Volgers

donderdag 24 december 2015

Twas the night before Christmas


Hallo iedereen ! Jawel ! We zijn zover !!!!
Nog één dagje werken voor mij en dan Kerstavond!


 

Clement Clarke Moore (1779 - 1863) schreef dit gedicht "Twas the night before Christmas" ook bekend als “A Visit from St. Nicholas" in 1822. Je hebt het vast al wel eens gehoord in één of andere kerstfilm ! Het ganse gedicht kan je terug vinden op






Als je eenzaam bent, wens ik je liefde.
Als je je down voelt, wens ik je vreugde.
Als je bezorgd bent, wens ik je hoop.
 Ben je wat ziekjes, wens ik je een spoedig herstel.
Ik wens iedereen een fijne Kerst !
Geniet van deze dagen,
van het gezellig samen zijn.
Elkaar terugzien na misschien een lange periode van afwezigheid.
Geniet van elkaar!


Groetjes, Gina

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kerstlandschap Gina. In realiteit dit jaar groene ondergrond ipv wit, vind het zo vreemd om met het weer dat je buiten ziet Kerst te vieren. Sneeuw hoeft niet voor mij, maar zo groen is toch raar hé...
    Héél mooie kerstwens ook!
    Ook voor jou een fijne kerst en een gezellig jaareinde!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, Gina.
    Jij ook fijne kerstdagen gewenst. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart !
    Ook voor jou fijne feestdagen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig gedicht en een prachtige kerstkaart Gina. En ook voor jou en je familie een hele warme en knusse kerst!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi gedicht Gina! De kerstkaart is ook mooi! Bedankt voor jouw super lieve kerstkaart! Ik ben er zo blij mee :) Heel fijne feestdagen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kerstdorp en mooi gedicht!
    Fijne feestdagen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kaartje is helemaal super Gina...maar ook je kersgedicht is prachtig en dan nog zo een lieve wens erbij....SUPER bedankt...
    Ook voor jou hele fijne feestdagen
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerst kaart.
    Een mooie kerst gedachten van je!
    Ik wens je ook graag fijne feest dagen. Met heel veel goeds voor 2016 en veel creativiteit.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart, Gina en wat een mooi gedicht ☺
    Hele fijne feestdagen
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen