Volgers

zondag 26 juni 2016

25 jaar getrouwd

Hallo iedereen !

Vandaag naar het feest van vrienden die 25 jaar getrouwd zijn. Ik heb voor hen dit kaartje gemaakt.


Ik heb het bewust eenvoudig gehouden. 25 jaar is zilver, dus zilveren letters op een rozen achtergrond. Mooie papiertjes hebben soms niet meer nodig...

De binnenkant ook afgewerkt. Zij zouden graag een reisje maken en verkozen 'iets' dat in een envelopje zou passen. Ik vind gewoon een briefje in een omslag een beetje saai, dus had het ideetje er een vlinder mee te maken. Ze zullen hem wel voorzichtig uit elkaar moeten halen - hihi !


Nog een fijne zondag iedereen ! Groetjes, Gina

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje voor het zilveren paar Gina....en de vlinder is prachtig gevouwen....zo mogen er best wel wat aan komen vliegen denk ik!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Gina, en die vlinder vind ik supermooi gevouwen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen