Volgers

vrijdag 8 juli 2016

Life is what happens...

Hallo allemaal !

Die stempel van Marianne Design heb ik al lang liggen en nog maar zo weinig mee gedaan.
Hij past perfect in de sketch van de Lift Challenge.

Dit is het te liften kaartje:


En dit is mijn kaartje :


Hoe toepasselijk, die tekst...

Ik wil jullie dan ook bedanken voor de beterschapswensen. Ik merk dat ik effectief niet te veel hooi meer op mijn vork moet nemen en verplicht me tot rusten. De bloeddruk is een jojo, maar is alleszins gezakt. De minste fysieke inspanning lijkt me te veel. Zelfs een rustige wandeling met ons hondje. Hartslag gaat direct de hoogte in. Maar zakt uiteraard ook weer snel. De hoofdpijn speelt me nu nog het meeste parten. Gelukkig heb ik een rustige hobby :) maar ik mag niet te veel op de computer bezig zijn.

Groetjes, Gina

5 opmerkingen:

  1. Hee Gina, dat klinkt niet zo goed.En daar wens ik je allereerst heel veel sterkte mee! Fijn dat je hobby meehelpt, hoop ik. Jouw liftkaart is mooi. Rustig, een mooie tekst en qua kleur ook subtiel. Dank je wel voor het meedoen met onze Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een topkaartje ! Rust maar goed inderdaad want dat klinkt niet zo best ! Veel beterschap !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lift, Gina.
    Zorg goed voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie liftkaart!
    Verzorg je goed he
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe waar deze tekst! En laat dat nou de reden zijn dat ik me vandaag met een boek op de bank heb genesteld én ook heb uitgelezen. Heeeerlijk ontspannen! Je hebt de kaart mooi gelift dank je wel, en sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen