Volgers

maandag 20 maart 2017

Gepimpt notitieboekje - versie 2

Hallo blogmaatjes, hier ben ik al weer !

Tja, mijn eerste notitieboekje had ik eigenlijk gemaakt voor de challenge bij Marianne Design Challenge Blog. Maar net als ik mijn post wou opladen, zag ik dat ik de opdracht dan toch niet goed gelezen had...

Er moest ook een plaatje op van Eline...

Hmmmm?? met al mijn babykaarten nog fris in het geheugen (met plaatjes van Eline 😍), heb ik dan maar een nieuw notitieboekje gepimpt in een baby-versie...



 En toch ook maar een fotootje van beide boekjes samen.


Bij mijn babyboekje volgende Marianne Design materialen gebruikt : Paperbloc Eline's Hello Sweet Baby PB7041 en de strik uit Noir et Blanc; strik LR0447; Enemal dots PL4509; tekststempel Eline's mindfulness EC0163 en het woordje 'onthouden' met labeltje uit COL1314

Dit boekje doet mee bij volgende challenges :
En? Opdracht geslaagd ? Groetjes, Gina

14 opmerkingen:

  1. Mooi blokje heb je gemaakt ....
    Ik was ook al in de fout gegaan, kijken of ik nog een herkansing red.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een heel lief babyboekje is het geworden! Leuk om weg te geven
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn ook heel leuk gemaakt!! Toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk dat je alsnog een leuk boekje hebt gemaakt. Het is ook een lastige challenge dit keer.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief dit leuke notittieboekje Gina. heel lief zijn die Elinestempeltjes..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee hele mooie gepimpte notitieblokjes, die zijn wel heel leuk om cadeau te geven. Je pastelkaart is werkelijk prachtig, mooie kleurtjes en een gaaf model.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Two very pretty notebook covers. Loving the papers and the baby image is so cute!
    Many thanks for sharing with us this week at Allsorts!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie boekjes geworden, zo heb je er zomaar twee! :) Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi geworden.

    Leuk dat je mee doet met onze Challenge 173
    Groetjes van Judith DTteam
    Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke gepimpte notitieblokjes Gina.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi boekje
    bedankt voor het mee doen
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Adorable image! Thank you for playing along with us at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely notebook covers.
    Thank you for sharing at Allsorts 'Anything but A Card' challenge and good luck x Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is cute too. Thanks for joining us at Marianne Design Kreadivas Challenge,Alma

    BeantwoordenVerwijderen