Volgers

woensdag 12 april 2017

Bring on the bling !

Een klinkende titel voor een blinkend kaartje !

Hallo blogmaatjes !

Het is weer op de valreep dat ik aan de challenge begon, maar er lagen wat pareltjes op mijn hobbytafel te blinken en met mijn mooie nieuwe mal heb ik uit zilver metallic papier een filigraan bloemenachtergrond gestanst.

Het My Besties plaatje "Cutie Patootie Susie" (img088) heb ik ingekleurd met ProMarkers.




Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :
Wat vinden jullie van mijn bling bling ? Groetjes, Gina

12 opmerkingen:

  1. Super image and a lovely background, fabulous frame.
    Thank you for joining our 'Bling' challenge this week at Allsorts.

    Kath

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi! toffe achtergrondmal!
    fijne avond
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo wat een bling!! Mooie stans heb je!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bling, mooi hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I bet the picture doesn't do the card justice on how much this card really sparkles and shines in person. It is beautiful. Thanks for joining us at My Besties International Challenge.
    Sandy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, I'll say there's enough of bling, just perfect for our theme.
    Thank you for sharing over at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card!! Thank your for joining us at Digi Choosday Challenges.-Monica DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adorable.image and great design...thank you for joining us at Digi Choosday challenge this week,hope to see you again
    Zeljka DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a cute card! Thanks so much for joining our Anything Goes challenge at Polkadoodles
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk dat je meedoet met onze 'Voor een kind' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a great blingy frame. Thank you for joining us at Polkadoodles Crafting Challenge weeks 14/15 Helen DT

    BeantwoordenVerwijderen