Volgers

woensdag 5 juli 2017

52 Weeks - Week 26 - kerstengel

Hallo blogmaatjes !

Dit kaartje met deze vrolijke kerstengel laat ik mee doen bij 52 Weeks to Christmas!
Toen ik vorige week de opdracht van de challenge zag "kerstengelen", dacht ik eigenlijk gelijk aan vintage toestanden en neen, ik vind dat wel mooi, maar het is toch niet 'mijn ding'.
Maar gisteren eens door mijn digi gescrold en zaten er daar toch wel tussen met leuke kerstengeltjes van Bugaboo. Zo lief dit kleine kereltje!


Bugaboo digi ingekleurd met Promarkers. De tekst heb ik uitgestanst uit een héél oud papierblokje (denk ooit uit Kruidvat), de stansjes maan/ster zijn van Marianne Design. Vierkante stansen met dotjesrand zijn van Crealies.

En mijn kaartje voor morgen staat ook al klaar ! Jippie ! Groetjes, Gina

Toch ook even laten weten dat ik in de prijzen gevallen ben bij het Spaanse My Besties Blog


 en ook Top 3 ben verkozen bij het Franse My Besties blog en dit met een andere pillow box...
 
YEAH !!! 😍

13 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje met deze digi! Wat leuk dat je in de prijzen bent gevallen. Gefeliciteerd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart, Gina.
    En gefeliciteerd met je twee topplaatsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstengel kaart met deze digi!
    En gefeliciteerd met je toppertjes altijd leuk als je in de prijzen valt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstengel is dit. Heel eenvoudig, maar ik hou er van! Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart Gina! En gefeliciteerd met je digi kaartjes..ze zijn dan ook superleuk!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo liebe Gina,
    Du bist so schnell mit neuen Werken, das ich gar nicht mehr nachkomme mit den Kommentaren. Jedes Werk ist ein Hingucker. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kerstkaartje met het lieve engeltje. Je gepimpte kaart is idd mooier geworden, goed gedaan. Gefeliciteerd met je top-kaartjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. proficiat met je toppertjes! heel leuk kaartje met deze bugaboo-engel!
    groetjes
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een grappige kerstengel en gefeliciteerd met je prijzen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd Gina....lief engeltje!
    Gefeliciteerd met je prijzen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit een leuke engel !!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen