Volgers

zaterdag 2 september 2017

Nijntje

Hallo blogmaatjes !

Ik ben terug van vakantie ! Het is me als bij wonder ook gelukt geplande berichtjes ook op tijd te linken, maar ik heb niet altijd de kans gekregen om bij jullie langs te komen om op jullie mooie creaties te reageren.

Daarom wil ik toch oprecht mijn trouwe blogmaatjes bedanken die toch bleven langskomen om een berichtje achter te laten ook al hoorden ze niet echt iets van mij! Lief van jullie ! Ik ga dit weekend mijn 'schade' inhalen :)

Ik heb eerst nog een kaartje afgewerkt dat misschien in het thema 'boerderij' van De Egel past. Ik denk dat ik op een kinderboerderij ben terecht gekomen! Hihi ! Mijn kaartje is er eentje geworden met Nijntje, het konijntje!



Het plaatje ook weer in 3D opgebouwd. Verder heb ik enkel de kleuren van mijn dessinpapier aangepast aan de purperen kleuren in het plaatje.

En? Lief toch?

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges:
Een verslagje van mijn reis volgt nog wel! Heel veel gezien, gefietst, gewandeld, genoten... en uiteraard massa's foto's genomen! Zitten er zelfs enkele goeie tussen ! Haha !

Groetjes en alvast een heel fijn weekend ! Gina

10 opmerkingen:

  1. Welkom terug, Gina. Hopelijk heb je een heerlijke vakantie gehad.
    En wat een lief kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Gina,

    das ist ja ein knuffiges Häschen. Die Gestaltung gefällt mir sehr gut. Ich wünsche dir ein wunderschönes Wochenende. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel erg leuk kaartje Gina!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Gina!
    groetjes en welkom thuis,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, Superleuk, dit kaartje. Zo lief! Fijn dat je er weer bent. En natuurlijk dank je we voor het meeden bij ons van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo te lezen heb je wel genoten van je vakantie Gina. Ben benieuwd naar je verslagje. Je kaart is erg lief, dank je wel voor je deelname aan de boerderij-challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een schattig kaartje, ben dol op konijntjes. Mooie kleurtjes heb je gebruikt. Je cupcake kaart is geweldig, hele leuke digi en wat heb je het recept mooi opgeschreven.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je er weer bent!
    Je hebt meteen een heel schattig kaartje.
    Konijntje is zo leuk.
    Ben benieuwd naar je verslagje😊
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief kaartje met dit schattige konijntje!
    Leuk dat je meedoet met de boerderij challenge bij De Egel.
    Groetje Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je meedoet met onze 'Boerderij' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen